Suomi | English

Soittimia rock-asenteella - Since 1985

    Toimitusehdot

    HINNAT

    Verkkokaupassa näkyvät hinnat sisältävät arvonlisäveron. Hinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin ilman ennakkoilmoitusta. Musamaailma ei vastaa mahdollisista painovirheistä verkkokaupan hinnoissa. Musamaailma pidättää oikeuden tilauksen perumiseen "selvien hintavirheiden" kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa huomattavasti tuotteen oikeasta hinnasta. Hintavirhe-tapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys (esimerkiksi nollahintaiset tuotteet tai desimaalivirheet hinnan ilmoittamisessa).

    14 PÄIVÄN PALAUTUSOIKEUS

    Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Mikäli jostain syystä haluat palauttaa tilaamasi tuotteen/tuotteet, se tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Hyvitämme tilauksen ilmoittamaasi tilinumeroon, kun tuote on saapunut takaisin meille ja olemme tarkistaneet sen. Mahdollisista palautuksista on aina sovittava etukäteen kanssamme.

    Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla uutta vastaavassa kunnossa. Myös pakkauksessa tulleet mahdolliset ohjekirjat, muut oheismateriaalit ja tarvikkeet tulee palauttaa. Huomioithan, että tuotepakkauksien avaamisessa tulee noudattaa varovaisuutta. Äänitteitä, ohjelmistoja ja muita sinetöityjä tuotteita ei voi palauttaa, jos mahdollinen sinetti ei ole ehjä tai tuotepakkaus on avattu.

    Liitä tuotepalautuksen mukaan tilauksen numero, yhteystietosi sekä tilinumerosi. Palauttaessasi viallisen tuotteen, liitä mukaan selvitys viasta. 

    TILAUSRAJOITUKSET

    Mikäli asut ulkomailla ja haluat tilata tuotteitamme, ota yhteys Asiakaspalveluumme puhelimitse +358 9 720 6060 tai sähköpostilla sales@musamaailma.fi. Ilmoitetut hinnat toimituksille koskevat lähetyksiä Suomessa, lähetyshinnat ulkomaille lasketaan tapauskohtaisesti.

    Postimyyntiehtojen mukaisesti emme myy alle 18-vuotiaille. Mikäli olet alle 18-vuotias, pyydä huoltajaasi tekemään verkkotilaus puolestasi. Musamaailmalla on oikeus evätä tilaus tarvittaessa.

    TUOTTEIDEN SAATAVUUS

    Musamaailman verkkokaupan tuotesivuilta löydät kaikkien edustamiemme valmistajien lähes kaikki mallit. Kaikkia tuotteita ei kuitenkaan aina löydy heti varastosta. Mikäli tilaat tuotteen, jota ei löydy heti varastosta, otamme sinuun yhteyttä ja ilmoitamme kyseisen tuotteen toimitusajan. Jos toimitusaika on mielestäsi liian pitkä, ehdotamme sinulle vastaavaa tuotetta. Esimerkiksi tietyt kitarat ovat ns. tehdastilausmalleja. Mittatilauksena tehtävien ESP Custom Shop -kitaroiden ja -bassojen toimitusaika saattaa olla yli 6 kk tilauspäivästä.

    TAKUU

    Kaikilla Musamaailman myymillä uusilla tuotteilla on yhden (1) vuoden takuu, poislukien DW-rumpujen rungot, ESP:n sähkökitarat ja -bassot ja Tokain Japanin mallit, joilla on kolmen (3) vuoden takuu. Potentiometreillä, vahvistimien putkilla, elementeillä ym. kuluvilla osilla on kahden (2) kuukauden käyttöönottotakuu. Takuu ei kata virheellisen tai varomattoman käytön aiheuttamia vikoja tai vahinkoja. Kun toimitat laitteen meille takuuhuoltoon, muista aina liittää mukaan kopio ostokuitista, josta ilmenee laitteen/soittimen ostopäivä. Kaikista takuuhuolloista on sovittava aina etukäteen. Takuuasioissa ota yhteys Asiakaspalveluumme.

    TURVALLISUUS

    Musamaailman verkkokaupasta ostaminen on turvallista:

    1. Tilauksen yhteydessä jättämäsi asiakastiedot ovat meille ehdottoman luottamuksellisia emmekä luovuta niitä ulkopuolisille.

    2. Käytämme verkkokaupassamme vain tunnettujen, luotettavien yhteistyökumppaneiden ratkaisuja.

    3. Emme vaadi asiakkailtamme salasanojen käyttöä.

    ONGELMATILANTEET

    Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa palautusehtojen mukaisesti. Jos tuote on vioittunut toimituksen aikana, tulee asiasta tehdä viipymättä reklamaatio kuljetuksen suorittaneeseen tahoon ja olla sen jälkeen yhteydessä Asiakaspalveluumme.