Suomi | English

Soittimia rock-asenteella - Since 1985

Toimitusehdot

Kaikissa palautuksia, takuuasioita tai muita ongelmia koskevissa kysymyksissä, ota ensin yhteys asiakaspalveluumme: Email sales@musamaailma.fi tai puhelin 09 720 6060 (Ma-Pe 9 - 16:30).

HINNAT

Verkkokaupassa näkyvät hinnat sisältävät arvonlisäveron. Hinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin ilman ennakkoilmoitusta. Musamaailma ei vastaa mahdollisista painovirheistä verkkokaupan hinnoissa. Musamaailma pidättää oikeuden tilauksen perumiseen "selvien hintavirheiden" kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa huomattavasti tuotteen oikeasta hinnasta. Hintavirhe-tapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys (esimerkiksi nollahintaiset tuotteet tai desimaalivirheet hinnan ilmoittamisessa).

TAKUU

Kaikilla Musamaailman myymillä uusilla tuotteilla on yhden (1) vuoden takuu, poislukien ESP:n sähkökitarat ja -bassot ja Tokain Japanin mallit, joilla on kolmen (3) vuoden takuu. Potentiometreillä, vahvistimien putkilla, elementeillä ym. kuluvilla osilla on kahden (2) kuukauden käyttöönottotakuu. Takuu ei kata virheellisen tai varomattoman käytön aiheuttamia vikoja tai vahinkoja. Kun toimitat laitteen meille takuuhuoltoon, muista aina liittää mukaan kopio ostokuitista, josta ilmenee laitteen/soittimen ostopäivä. Kaikista takuuhuolloista on sovittava aina etukäteen. Takuuasioissa ota yhteys Asiakaspalveluumme.

PALAUTUKSET

Jos meiltä hankkimassasi tuotteessa on vika tai ongelma, tai muusta syystä haluat palauttaa tuotteen, ota ensimmäiseksi yhteys Asiakaspalveluumme. Käsittelemme asian eteenpäin ja annamme ohjeita tapauskohtaisesti.

Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Mikäli jostain syystä haluat palauttaa tilaamasi tuotteen/tuotteet, se tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Hyvitämme tilauksen ilmoittamaasi tilinumeroon tai PayPal-tilille, kun tuote on saapunut takaisin meille ja olemme tarkistaneet sen. Mahdollisista palautuksista on aina sovittava etukäteen kanssamme.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla uutta vastaavassa kunnossa. Myös pakkauksessa tulleet mahdolliset ohjekirjat, muut oheismateriaalit ja tarvikkeet tulee palauttaa.

Huomioithan, että tuotepakkauksien avaamisessa tulee noudattaa varovaisuutta. Äänitteitä, ohjelmistoja ja muita sinetöityjä tuotteita ei voi palauttaa, jos mahdollinen sinetti ei ole ehjä tai tuotepakkaus on avattu.

Liitä tuotepalautuksen mukaan tilauksen numero, yhteystietosi sekä tilinumerosi. Palauttaessasi viallisen tuotteen, liitä mukaan selvitys viasta. 

Palautukset muista EU-maista ja Skandinaviasta:

  • Palautukset muista EU-maista ja Skandinaviasta käsitellään GLS-kuljetuspalvelun kautta. Tilaamme GLS-noudon asiakkaan antamaan osoitteeseen. Asiakkaan vastuulla on luovuttaa meille oikeellinen osoite ja olla tavoitettavissa tuotteen noutoa varten.

  • Asiakas vastaa kaikista palautuksen lähetyskuluista. Kulut perustuvat senhetkiseen GLS:n hinnoitteluun. Toimitamme asiakkaalle arvion palautuksen toimituskuluista ennen palautusta.

  • Kun palautettava tuote on saapunut meille, tarkastamme tuotteen ja hyvitämme sen asiakkaan antamaan tilinumeroon tai PayPal-tilille, todelliset palautuksen toimituskulut vähennettynä.

TUOTTEIDEN SAATAVUUS

Toimitamme tilauksesi nopeasti, kun tilaamasi tuotteen varastotilanne on "Varastossa" missä tahansa kolmesta varastostamme (Helsingin myymälä, Turun myymälä tai Tukkuvarasto).

Jos tuotteen varastotilanne on "Kysy saatavuus", tuotetta on tulossa tai se on tilapäisesti loppunut. Voit silti tilata tuotteen ja toimitamme sen heti tavaran tultua varastoon. Jos haluat tarkempaa tietoa toimitusajoista, ota yhteys Asiakaspalveluumme.

Musamaailman verkkokaupan tuotesivuilta löydät kaikkien edustamiemme valmistajien lähes kaikki mallit. Joitakin tuotteita ei kuitenkaan aina löydy heti varastosta. Mikäli tilaat tuotteen, jota ei löydy heti varastosta, otamme sinuun yhteyttä ja ilmoitamme kyseisen tuotteen toimitusajan. Jos toimitusaika on mielestäsi liian pitkä, ehdotamme sinulle vastaavaa tuotetta. Esimerkiksi tietyt kitarat ovat ns. tehdastilausmalleja. Mittatilauksena tehtävien ESP Custom Shop -kitaroiden ja -bassojen toimitusaika saattaa olla yli 6 kk tilauspäivästä.

TILAUSRAJOITUKSET

Mikäli asut EU:n tai Skandinavian ulkopuolella ja haluat tilata tuotteitamme, ota yhteys Asiakaspalveluumme. Ilmoitetut hinnat toimituksille koskevat lähetyksiä Suomessa, EU:n sisällä ja Skandinaviassa, lähetyshinnat muihin maihin lasketaan tapauskohtaisesti.

Postimyyntiehtojen mukaisesti emme myy alle 18-vuotiaille. Mikäli olet alle 18-vuotias, pyydä huoltajaasi tekemään verkkotilaus puolestasi. Musamaailmalla on oikeus evätä tilaus tarvittaessa.

TURVALLISUUS

Musamaailman verkkokaupasta ostaminen on turvallista:

  1. Tilauksen yhteydessä antamasi asiakastiedot ovat meille ehdottoman luottamuksellisia. Toimimme EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti. Emme luovuta tietojasi ulkopuolisille ilman suostumustasi, ellei sinun ja Musamaailma Oy:n välisen sopimuksen täytäntöönpano tai siitä johtuvat lakisääteiset velvoitteet edellytä sitä. Voit lukea lisää asiasta tietosuojaselosteestamme.

  2. Käytämme vain tunnettujen, luotettavien yhteistyökumppaneiden ratkaisuja maksuliikenteen välityksessä, kuljetuspalveluissa sekä verkkokaupassamme.

  3. Emme vaadi asiakkailtamme rekisteröitymistä tai kirjautumista käyttäjätilille ostosten tekemiseksi.

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa palautusehtojen mukaisesti. Jos tuote on vioittunut toimituksen aikana, tulee asiasta tehdä viipymättä reklamaatio kuljetuksen suorittaneeseen tahoon ja olla sen jälkeen yhteydessä Asiakaspalveluumme.